Κυριακή, 18 Ιουλίου 2010

ΔΟΥΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!

Ηβρα δουλειά ναι! Με το που ηρτα μετά που 2-3 μέρες επιασαμε που μια μεγάλη- γνωστή εταιρία να πάω δουλειά. Εχαρηκα απίστευτα, εν μπορείτε να φανταστείτε πόσο αλλά.. με το που επια άλλαξα γνώμη.
Πρώτη φορά στην ζωή μου πάω δουλειά. Εφανταζουμουν το διαφορετικά, πιο ωραία.. το περιβάλλον εν χάλια( εννοώ οι άνθρωποι γιατί το κτήριο εν πολλά καλό), νιώθω ότι μισούν με όλοι, βλέπουν με μισό μάτι και γενικότερα κανένας εν ασχολείται μαζί μου εκτός που μια γερμανίδα που μου κάμνει training. 8ωρες +1 το διάλλειμα εν μιλώ με κανέναν, μόνο τα τυπικά.. ερκουμε σπίτι κομμάτια και σκεφτουμε ότι τίποτε εν έχω να με ευχαριστεί..
Εντάξει καταλαβαίνω το εν αρχή, κάμνω ουλα τα χαμαλίκια που θελουν αλλα …………..
Σκευτουμε ότι εν να πάω αύριο και πιάνει με ένας πόνος στο στομάχι. Πρέπει να μείνω όμως έστω για λιο καιρό, να μπορώ να γράψω στο CV μου ότι εδουλεψα έστω και κάπου..

2 σχόλια:

nekat0meni είπε...

proton sixaritiria=)ala etsi ine stis megales eteries!mn niothis etsi...o ka8e enas koitazei tin doulia tou k to be honest oi oti ego exo tou kosmou tin empeiria ala pu edoule4a lio san trainee se mia megali eteria etsi ine ta prmt, an dn s miloun mila tous esi!vevea itan k kala plasmata kapioi, kapioi aloi oi!k pali sixaritiria, omos an dn sou areskei touto tora mn t afikeis na t kameis gia mia zoi kameto gia ligo tze meta 4a3e kati alo! xxx

Defiance είπε...

Συγχαρητήρια. Κάθε αρκή και δύσκολη. Έννα εγκληματιστείς σιγά-σιγά, έννα κάμεις φίλους και "φίλους" και αν μείνεις αρκετά έννα γίνει το δεύτερο σπίτι σου. Μόνο τούτο που περνάς να το θυμάσαι και να λαλείς έναν καλημέρα στον επόμενο που θα έρτει για training.